Translate

wtorek, 31 marca 2015

Zaspany miś czyli wiosenne porządki A.D.2015

Kurcze... jak ten czas gna! A może to nie czas, tylko my gnamy.
Pomyśleć, że kilka tygodni temu miałem zamiar zrobić wpis na pierwszy dzień wiosny - "uporządkować kilka spraw", a dziś się okazało, że wiosnę już mamy od ponad tygodnia. Ależ ze mnie gapiszczon! Aż wstyd.

Jak widać jestem jak ten zaspany miś, co się przebudził z zimowego snu i zastanawia się ktróy borsuk zasunął mu odłożone w gawrowej lodówce ryby ;-)

Ale już się obudziełem, zatem do dzieła!
A więc tak....

Nie wiem czy dziś zdążę to zrobić, raczej nie, ale w ciągu najbliższych dni pojawią się nowe strony mojego bloga.

Będą to:
  • dlaczego?
  • rekomendacje
  • cytaty
  • co dalej?

Tak więc zapraszam, bo myśle że to podniesie jakość mojego bloga.

A skoro o nim mowa, to dziękuję wszystkim odwiedzającym za obecność. Mój licznik przekroczył ponad 4300 odsłon, co mnie niezmiernie cieszy. Bo jeśli treści tu zawarte choć co setną osobę zmobilizują do myślenia, to będę to uważał za osobisty sukces.
Zatem dziękuję i pozdrawiam, moil mili.
Trzymajcie się cieplutko!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz