Translate

poniedziałek, 22 grudnia 2014

X-mass AD2014

Moi drodzy czytelnicy. W przeddzień Wigilii Świąt Bożego Narodzenia A.D.2014:
- miłości, bo ona jest najważniejsza
- radości, bo z nią życie jest piękne
- zdrowia, bo bez niego trudno jest docenić dwa powyższe
- (s)pokoju w waszych sercach i na świecie, bo gdyby on był w sercach wszystkich, wszystko wyglądałoby inaczej
i.... czego tam sobie tylko życzycie!
Pozdrawiam cieplutko
Robert Piotr Młynarczyk
P.S.

/Mateusz 25/
41
Wtedy odezwie się i do tych po lewej stronie: "Idźcie precz ode Mnie, przeklęci, w ogień wieczny, przygotowany diabłu i jego aniołom! 
42
Bo byłem głodny, a nie daliście Mi jeść;
byłem spragniony, a nie daliście Mi pić;
 
43
byłem przybyszem, a nie przyjęliście Mnie;
byłem nagi, a nie przyodzialiście Mnie;
byłem chory i w więzieniu, a nie odwiedziliście Mnie." 
44
Wówczas zapytają i ci: "Panie, kiedy widzieliśmy Cię głodnym albo spragnionym, albo przybyszem, albo nagim, kiedy chorym albo w więzieniu, a nie usłużyliśmy Tobie?" 
45
Wtedy odpowie im: "Zaprawdę, powiadam wam: Wszystko, czego nie uczyniliście jednemu z tych najmniejszych, tegoście i Mnie nie uczynili". 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz