Translate

środa, 7 maja 2014

Pewne pytanie / A question

Oto pewna treść, która dotarła do mnie w postaci załącznika do e-maila kilka lat temu (chyba w 2008 lub 2009). Zawiera bardzo ważne moim zdaniem pytanie. A więc...

---cyt---

Wyobraź sobie że jesteś w podróży swoich marzeń, gdzieś na krańcach świata, gdzie zawsze chciałeś pojechać. Wyobraź sobie że spotykasz tam mędrca, który twierdzi, że zna odpowiedź na każde pytanie.
Kiedy z sarkazmem pytasz go czy może też podać ci numery jakie wyciągną w najbliższym losowaniu dużego lotka lub odpowiedzieć na pytanie, czy Bóg potrafi stworzyć tak ciężki kamień, że aż sam go nie zdoła podnieść, słyszysz w odpowiedzi:
- Tak. Znam odpowiedzi na wszystkie pytania jakie mógłbyś mi zadać.
Zaczynasz się więc zastanawiasz, co o tym wszystkim myśleć. I kiedy już udaje ci się zebrać myśli, słyszysz następującą propozycję:
- Wiedzę, że jesteś dobrym człowiekiem. Odpowiem więc na jedno twoje pytanie. Dobrze się jednak zastanów, o co chcesz spytać, bo poniesiesz wszelkie konsekwencje wiedzy, która w ten sposób zdobędziesz. Spotkasz mnie tu jeszcze pojutrze i za tydzień. Kiedy będziesz gotów, przyjdź i zadaj mi swoje pytanie.
Starzec po tym odwraca się i odchodzi, a ty zostajesz z największym problemem swojego życia.

Jakie pytanie mu zadasz?

Powodzenia!
-passenger

 PS.
Ja zastanawiałem się dłużej niż tydzień, znacznie dłużej. I Tobie też tak radzę. 
---cyt---


Jeśli ktoś chciałby się teraz podzielić swoim pytaniem ze mną, z zastrzeżeniem że mogę to upublicznić, bardzo proszę o kontakt. Proszę o maila na klubowy adres.
Szczerze mówiąc jestem bardzo ciekaw, co byście chcieli widzieć ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz